Sunday, August 21, 2011

Hari ini dalam sejarah..


Hari ini dalam sejarah,mesti korang pelik kan title aku hari ini.. Ceritanye macam neh,tadi aku,eyza and tikah pergi the mines kono2 nye nak bukak puasa c2 laa kan,last2 sampai2 kat tngge the mines,kteowg tgk ramai org kat pntu masuk yhe mines tuh laa, rupe2 nyr xde elektrik kat dalam,aku tengok memang gelap laa kan,last2 nye kteowg pergi je laa kedai mamak belakang the mines tuh,sebab jam pon nak dekat kol 7 lbey daa, daa nak masuk waktu berbuka kan..
Pas berbuka puasa kiteowg pergi downtown the mines,macam2 de jual tapi kteowg pegi awal sangat,banyak kedai yang x bukak lagi..tapi aku x beli pape..cume aku tertarik kat hamster yang akak tuh jual comel sngat..nak beli tapi next time laa kot..hehehe
rase nye xde pape da kot..k laa bye..
mate aku kecik..adoiii..
roxy effa 
aku..
tikah :) manje gitu..awhhh!!
ala-ala purdah gitu..

No comments:

Post a Comment