Thursday, November 3, 2011

Kesibukan menjadi-jadi.


Wahhhhh. Lama sungguh aku x update blog kan,bukannye apa sibyk sangat ngan assignment yang menimbun2 berlambak2 and sampai tak terbuat.HUHHHH. Nak2 pulak sekarang nga final memang banyak laa keje kan.Dalam kesibukan aku menyiapkan assignment,sempat lagi online,Haaaaahaa.

Dalam waktu sibuk jugak laa ,aku kena masuk hospital sebab sakit. Tengok memang macam xteruk tapi kesakitannya hanya Tuhan saja yang tahu. Alhamdulilah sekarang aq da makin pulih. Seminggu duk kat wad,macam2 berlaku. Haizz..Tima final memang macam2 sakit datang,tapi maybe this is dugaan for me. Dekat wad macam2 aku fikir,contohnya,aku fikir ila laa nak balik umah neh,bosan tahap gaban dok wad.Urmm,pas nie xmao da masuk wad. K laa xtaw nak tulis pe. Mata pon ngantokkkkk....kbai..

No comments:

Post a Comment