Tuesday, November 15, 2011

Semester Break will comeback again :)

This is my artwork.Sori kalau edit xlawa:) Saya budax baru belajar.


Semester Break ! Yeayyy.. Cuti kembali lagi. Bila cakap pasal cuti neh,mesti macam-macam korang nak wat kan ? Lebih-lebih lagi cuty sem kali neh,sama ngan budak sekolah punye cuti. So,this semester break aku xbalik,aku stay kat rumah sewa kat puchong . Kenapa? Sebab nye aku nak keje. Boring xde wat pe kat,sambil tuh aku ley tambah duet poket kan. 3 month aku cuti ? Syok tuh. Bukan senang nak dapat cuty panjang macam tuh. oH ! Btw ,lama kan aku x update,bukannye pe, malas n tak da mood la nak update. Banyak cite aku nak story kat korang sume,tapi ase malas laa pulak,kehabisan idea. Tapi aku bgtaw yang sem neh banyak sangat cabaran and penat gler laa. Kesana kesini. Shoot sane shoot cnie. K laa korang,gtg...bye. Miss you korang sume..hahaha.Cau cin cau:)


Model sementara.hahaha




No comments:

Post a Comment