Friday, January 27, 2012

Alhamdulilah








I love my family  ♥♥

Alhamdulilah,one word that can i say sebab masuk tahun 2012 rezeki aku murah,banyak aku dapat offer kerja ,jadi designer and ade yang offer praktikal kat karangkraf..alaa tempat yang wat magazine klik tuh,insya allah kalau rezeki aku praktikal kat situ aku terima,lagipon memang impian aku memang nak praktikal kat situ,harap2 dapat laa:)nak cerita pasal kerja,sekarang i'm still working at TM point kat Bukit Tinggi,Klang,,Urmm,tak lama lagi nak naek sem da,pejam celik,pejam celik da masuk sem 4 daa,sekejap jee kan masa berlalu,,umur pon da meningkat jadi 20..urmm,,tapi tuh tak menghalang aku nak study,selagi aku boleh study ,aku study,tak nak hampakan harapan mak n abah,pasal cinta,aku memang da malas nak fikir,memang FAHMI laa cinta aku samapi bila-bila and i want to make you my  husband.Insya Allah:)
Sayang awak sangat-sangat taw ♥♥






My classmate,yang perempuan saje  ♥♥










No comments:

Post a Comment