Monday, February 6, 2012

Dah habes :D

Pejam celik pejam celik daa nak habes daa cuti semester for 3rd sem,next week kembali laa aku sebagai lkw student setelah lame bercuti da berkerja,hehe,penat keje jugak keje kan,tapi niat dihati nak kan duet,kalau tak memang aku tak keje daa,haha,alhamdulilah semua berjalan lancar,barang2 yang aku nak beli pon , da pon aku beli,hehe,Tak sabar nak belajar subjek baru,lagi bpe sem jee nak habes,huhuhu,tak sangka kan,umor pon da meningkat,hahaha,adik2 bawah aku semua cakap aku da tue, 'kak gee da tue' hahaha. Rase lawak jee and tak pecaye pon ade,nak tak nak i must accept all this,kan ? So,umor da meningkat nie,i should be more matured than before:) Oke laa korang sebenarnye aku kurang idea laa bak menulis karangan nie,kurang ckit pasal sastera nie,haha, See you next time:)

No comments:

Post a Comment